0 Vertaa
  • Lähetykset maailmanlaajuisesti Lähetykset maailmanlaajuisesti
  • Lähetetty samana päivänä Lähetetty samana päivänä
  • +150 000 tuotetta varastossa +150 000 tuotetta varastossa
  • Kiireellinen palvelu Kiireellinen palvelu

Usein esitetyt kysymykset

Usein esitetyistä kysymyksistä löydät vastauksen useimpiin kysymyksiin. Eikö kysymystäsi löydy sieltä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla numeroon +358 942 451 330 tai lähetä viesti osoitteeseen nordic@unisgroup.com. Autamme mielellämme.

Jos tuotetta on varastossa, toimitusaika on 1-5 päivää, ja me testaamme tuotteet ennen niiden lähettämistä. Yleensä korjaamme viallisen elektroniikan 2-5 viikon sisällä. Me takaamme laadukkaat korjaukset ja teemme parhaamme, jotta saamme korjaukset valmiiksi tässä ajassa.  

  1. Voimme korjata viallisen elektroniikan ja testata sen perusteellisesti
  2. Voimme etsiä tuotteen sinulle. Hankintaosastomme etsii uutta ja käytettyä teollisuuselektroniikkaa päivittäin ja sillä on laaja toimittajien verkko.

Yleensä käytämme UPS:n palveluita, paitsi jos pyydät toisin. Toimitamme ympäri maailmaa. Tietoa lähetyksistä

Saat korjauksille ja tuotteille jopa 2 vuoden takuun. Mainitsemme tarjouksessamme jokaisen tuotteen ja palvelun kohdalla, minkälaisen takuun annamme.

Kyllä, teemme niitä. Voit käyttää kiireellistä 24/7-korjauspalvelua toimistoajan ulkopuolella ja viikonloppuisin.

Kyllä voit, jos tilaat vaihtopalvelun. Lähetämme elektroniikan heti varastosta ja kun olet saanut toimivan osan asennettua, voit palauttaa viallisen osan UNIS Groupille sekä saada hyvityksen. 

Kyllä voimme. Olemme teollisuuselektroniikan asiantuntija ja voimme puhdistaa, korjata ja testata viallisen elektroniikan - riippumatta merkistä - korkeimpien laatustandardien mukaisesti.

Testaamme korjatun ja kunnostetun elektroniikan uniikissa testikeskuksessamme, jossa voidaan tehdä 300 erilaista testiä. Näin varmistetaan, että elektroniikka toimii hyvin.

Ei mitään, kaikki korjaukset tehdään ”no cure, no pay” -periaatteella. Mahdollisuus, että tuotetta ei voi korjata, on minimaalinen. Pystymme korjaamaan 93 % tuotteista. Jos tuotettasi ei voi korjata, voimme hävittää sen ympäristöystävällisellä ja vastuullisella tavalla, jos niin haluat. 

Usein esitetyistä kysymyksistä löydät vastauksen useimpiin kysymyksiin. Eikö kysymystäsi löydy sieltä? Ota yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla numeroon +358 942 451 330 tai lähetä viesti osoitteeseen nordic@unisgroup.com. Autamme mielellämme.